MČR dogdancingu

17.11.2013 22:36

Tak jsme se letos nechali vyhecovat a vyrazili do Prahy na mistrovství ČR v dogdancingu! Nervy byly jako blázen, ale nakonec se nám to celkem povedlo a mám radost jak Aríšek cvičil (i když bez nějakých těch záseků jsme se neobešli že :D ). Užili jsme si fajnový den ve společnosti bezva lidiček, přebrali si talířek za naší celoroční práci - dvojkového mastera a bylo to moc prima! Letos přijel extrémní počet soutěžících a my tak měli možnost se porovnat mezi téměř dvaceti sestavami. I když jsme se umístili kdesi na chvostu, s výsledkem jsem opravdu celkem spokojená ... představovala jsem si větší hrůzy, které si tam na mě Aríš vymyslí :-) Dojem skvělého dne nám jen trochu kazí takové mi zvláštní hodnocení některých sestav ... ale takový už je bohužel DD u nás, je to škoda. Nu ale na pokazení akce to nestačilo a tak mi to nedá říct ... ahoj příští rok na MČR :-)
Foto od M. Irglové a Kamči, moc děkujeme :-) A video taky bude ...