Neoficiální závody dogdancingu Freestyle Praha

18.03.2012 23:01

Když už jsme měli ,,nacvičenou" sestavu z předchozího dne, vyrazili jsme v neděli na taneční závody do Prahy. Den začal jak jinak než vtipně :-)) Prostě opět nějaký problém s odjezdem, ale nakonec se všechno vyřešilo a ač jsme nabrali půl hodinku zpoždění, vše se zvládlo. Ráno v šest se mi opravdu nechtěl vymýšlet kostým, takže jsme to nějak odbyli košilí a šátečkem pro Aríška, sestavu jsem moc neuměla a písničku jsem slyšela naposledy na ukázkách o den dříve, prostě připravenost největší :-) Ale musim říct, že Aríšek se snažil a i když byl úplně uvařenej, tak cvičil celkem pěkně. Já to opět motala a má dokonalá skleróza opět nabyla gigantických rozměrů. Až jednou zacvičím sestavu, kde bude vše co jsem měla v plánu, tak vyvěsím červený šáteček :-) Z asi 18 týmů jsme skončili někde v druhé půlce, ale musím říct, že jsme si den báječně užili. Díky Kamče, která si vytančila s Meguškou 1. místo jsme na zpáteční cestě jeli v sestavě - tři lidi, čtyři choďáci, Kamčina malinká rekvizita úl, Kamčina bouda pro psy, Kamčiny výhry a hlavně obrovskej pytel granulí. Takže cesta vtipná i zpátky :-) Protože jsme měli hlad, stavili jsme se v Olympii v Mladé Boleslavy, kde jsme si udělali přímo na parkovišti doslova kemping (Gabča si tam roztáhla deku, my s Kamčou jsme vegetili v kufru auta a čtyři choďáci tomu dodávali tu dokonalou atmošku, věřte že nebylo člověka co by se nepodíval :-D ). Takže příště zas a tentokrát třeba i lépe připraveni :-)
Fotky Aríška najdete tady (děkujeme za ně pořadatelům) a video, které nám natočila Maruška (také díky) je tady