Zkoušky ZPU1 v Lomnici nad Popelkou

03.07.2010 13:37

Po roce jsme se odhodlali k našim druhým zkouškám a to dle KJ Brno ZPU1. Ráno jsem vstávala s drobet žaludeční neurózou jak moc mi hrály nervy. A světe div se, ono to vyšlo a tudíž jsme splnili zkoušku ZPU1 :-) :-) :-)

Hned po příjezdu jsme šli na stopy, kde jsem teda koukala co všechno Aríš umí :-) Nebyla to sice žádná sláva a já mu to vyloženě kazila bo jsem pořádně nevěděla co mám dělat, ale na nás to byl opravdu luxusní výkon, jsem nadmíru spokojená :-) Základní část probíhala bez problémů, nebylo to sice přímo ukázkové, ale musím Aríška pochválit, že se i v tom pařáku opravdu snažil. A že máme nedopilovaný aport, to víme :-) Skupinky a speciální část probíhali už ve větším vedru, takže moc ,,drivu" jsme tam neměli. A popravdě já sama jsem se potila jak kůň, natož mít kožich, takže se ani moc nedivim. Výsledek tedy není nijak chlubivý, ale já z něj mám opravdu oooobrovskou radost. Se 128 body jsme si odnesli známku dobře a tím splnili zkoušku ZPU1 :-)

Pár fotek je tady

Na závěr veliké díky Janě za zorganizování celé akce a panu rozhodčímu Baudyšovi, který opět dokázal, že i zkoušky mohou probíhat v příjemné atmosféře bez velkých stresů.