Acana may cup II. Mladá Boleslav

21.05.2011 22:11

Každý den není posvícení a dnešek tedy opravdu stál za to, že jsme raději nezůstali doma a neučila jsem se na státnice. Aríš teda rozhodně neměl svůj dobrej den !

Už od rána to vypadalo na pěknej hicák, odprezentovali jsme se, našli si místa u placu a pesanům nějaký ten kousek stínu, kde by se nám neuškvařili. První běh byl jumping, moc pěkný parkur ... ale já jsem prostě debil a nepamatovala jsem si trať, takže jsem Aríška poslala místo do slalomu do tunelu ... takže DIS. Pak už to šlo od desíti k pěti ! Zkouška byla taky moc pěkně postavená, ale Aríš se v půli tunelu rozhodl, že zapomněl přivítat Julku kolem které před chvílí proběhl a obrátil se tam, vrátil se a vyběhl z placu ven... opět tedy DIS. Poslední se běželo agility, Julka se pro jistotu uklidila stranou a ... ouha, Aríšoid se zastavil a nechápal jak je možný, že tam není, když tam předtím byla, pak tam na něj zabrbral nějaký pesan a opět jsme byli v háji ... takže do třetice DIS. Prostě když se nedaří, tak se nedaří. Video sice mám, ale asi nemá cenu ty běhy, kdy končíme po čtvrté překážce vůbec zveřejňovat :-D :-D