Brněnské psí dny

13.07.2013 12:50

Vynikající víkend na parádní psí akci - Brněnských psích dnech! Dokonale jsme si to s pejskama užili, potkali spoustu známých a poznali spoustu nových lidí :-) Protože cesta do Brna je dlouhá, vyrazili jsme už v pátek večer. A jak už to u nás bývá, cesta byla velice vtipná :D Za Vysokým Mýtem byla nějaká bouračka a protože to bylo neprůjezdné, vzali jsme to za jedním autem, které vypadalo, že to tam zná ... no nájezd na dálnici to zrovna nebyl :-D Projeli jsme polem, lesem, přes přírodní památku ... no veselé :-) Ale vyplatilo se to a my nakonec dojeli v pořádku a zdárně do Brna, ani jsme moc nebloudili (když nepočítám to vrakoviště, kde nám to hlásilo ,,jste v cíli" :-D ) Postavili jsme stany, udělali si takové soukromé stanové městečko, Kuba s Káčou měli svůj gril, tak jsme ogrilovali masíko a hermelíny, k tomu se točilo pivko ... no prostě paráda!

Ráno jsem vstávala brzo, od osmi jsme byli s Aríškem přihlášení na canicross. Docela mi teda trasa dala zabrat, kdo by čekal rovinu v Brně, ten by se šeredně spletl :-) Kopce nahoru a dolů, uzounká cestička a schody, trasa necelé 3 km ... ale bylo to fajn a ač jsme byli totálně mrtví, doběhli jsme! Pak rychle převlíct, najíst se, Aríšek šel odpočívat a my s Moginkou vyrazili na voříškiádu :-) A holka moje zlatá byla úžasná! Sice proti ostatním, kteří štelovali psy do postojů a načesávali je atd. jsme byli za dokonalé burany, protože Mogísek neumí ani postoj ani chodit na vodítku, ale přesto jsme si odnesli ze skupiny 3. místo! A paní rozhodčí nás moc chválila a napsala nám do posudku ,,neuvěřitelná snaha majitele, nádherná spolupráce" ... takže mám obr radost, že to Mogísek takhle skvěle ustál, holčička moje šikovná!


Další co nás ten den čekalo, byla naše premiéra ve freestylu :D Jsem se bála jako blázen, ale Aríšek mě podržel a odskákali jsme to skvěle! Jako na naše první závody jsem neskutečně spokojená!! Ještě to musíme lehce poladit, ale kdyby to takhle šlo každý den, nemůžu si stěžovat. Pak jsme měli opět chvíli odpočinku, šli jsme vykoupat pejsky do řeky, kecalo se a odolávalo se neskutečnému pařáku jaký byl. Večer jsme si ještě odházeli minidistanc (hody na dálku), což mi vůbec nejde a kolem deváté se startovalo druhé kolo canicrossu :-) A musim říct, že ač toho bylo za ten den opravdu hodně, při druhém kole se mi běželo mnohem líp a bylo to ještě lepší! Večer jsme ještě udělali grilovačku, byli se kouknout na ohňovou show a ač jsem měla v plánu jít spát už před půlnocí, lehce se mi to zvrtlo :-D Podle toho taky vypadal nedělní freestyle :D :D Potkali jsme se taky s naší dcerkou - Ritou a je moc šikovná :-) Taky jsme dali společné focení choďáčků, to bylo velice vtipné :-) Výsledky ještě nevím, ale budeme spíše až někde ke konci :-D
Domů jsme odjížděli kolem čtvrté hodiny, totálně uvaření, unavení, ale naprosto spokojený z bezvadného víkendu! Miluju tyhle vícedenní akce!!! Takže příští rok zase ahoj v Brně :-)
Fotky, za něž děkujeme různým autorům jsou tady
 

Aríšek

Argo, Henrietta, Saida a Megina

Argo a dcera Henrietta (2,5 let)