Canicross v Káraném

16.09.2012 18:45

Ani nevim jak mě tak blbej nápad napadl ... prostě jsem se ráno sbalila a vyrazila na canicross neboli BĚH se psem!! Neptejte se proč, neptejte se jak ... já sama nevim co mě nutí dělat takové věci :-)) Když se řekne trasa dlouhá 4 km, tak to zní jako nic. Nenechte se mýlit, je to NĚCO a přímo brutální NĚCO!! Naštěstí jsem měla bezvadnou podporu v dalších závodnících naší kategorie a patří jim veliké díky, že jsem se vůbec postavila na start :-)) A bylo to hrozný, bylo to strašný ... a báječně jsme si to užili :-)) Já vám nevím, jak to popsat, to se musí zažít. Ten pocit, když dobíháte do cíle a najdete v sobě ještě i sílu zrychlit na závěrečnou rovinku, ten pocit, když myslíte že vám explodují plíce a přesto běžíte dál, ten pocit, když víte, že jak zastavíte, tak už se nerozejdete, ten pocit, když pak sedíte u stolu, baštíte skvělé jídlo a klábosíte se skvělými lidmi, ten pocit když se dozvíte, že jste skončili na druhém místě!!! Narovinu říkám, že byly chvíle, kdy jsem se opravdu z celého srdce nenáviděla ... ale co si budu nalhávat, stejně až bude možnost, ta přijedeme znovu :-))) Díky za takové skvělé akce, díky za lidi kteří se jich účastní ...prostě veliké DÍKY VŠEM

A speciální díky Míše s Dredíkem, naší veliké motivaci doběhnout do cíle před nima :-))))