Choďácký víkend v Jablonečku

16.06.2017 08:46

Opět po roce jsme se sešli v našem známém kempu v Jablonečku, stará dobrá parta choďáčků ... a byl to boží víkend! 
Pátek večer jsme všichni oslavili kulatiny našeho kamaráda Vaška a že to byl mejdan! Vašku ještě jednou všechno nejlepšííí :-) 
A já dostala naprosto peckový tričko, moooc děkuju!


Sobotní výlet pak patřil už tradičně Dvoračkám, letošní trasu vybíral Jeník a tak vybral asi to nejbrutálnější co existuje ... na Dvoračky kolem Huťáku! No nebudu moc daleko od pravdy, když řeknu, že jsem počítala chvílemi všechny andělíčky strážníčky. Adélka v krosně už se trošku pronese no, zvlášť když lezete do kopečka do kopečka :-D Ale to bych nebyla já, abych nezaťala zuby a nevylezla tam ... jen tedy příští rok už asi dostanu infarkt s Adélkou na zádech :D


Poseděli jsem, pojedli a popili a rozdělili se na dvě trasy - delší letos s Jeníkem, kratší se mnou přes Ručičky a Studenov zpět k autům do Rokytnice. Trenér se dokonce nabídl a vzal mi můj malý baťůžek. Jsem ráda, že nejsem bačkora a není to jen můj subjektivní pocit, že je ta Adéla kurňa těžká :-D



Sobotní večer jsme opět poseděli dá se říci do rána, ale komu by se chtělo spát, když v tý naší bandě je tak parádně a čas tak hrozně letí. Nedělní výlet jsme si zopakovali výšlap z Pasek na Štěpánku (někteří až k rozhledně, jiní zůstali rovnou v hospodě), pěkný téměř rovinatý terén a akurátní trasa cca 10 km. Pak už jen na kemp, sbalit, rozloučit a ahoj za rok bando :-)