DD zkoušky v Jenštejně

07.03.2015 06:57

Tak jsme se odhodlali a vydali se s Aríškem pokusit o MD3, tedy pokořit další metu za naším vysněným cílem. Jak už u nás bývá pravidlem, trénink předtím nula nula nic, sestavu jsem si sesmolila tři dny předtím a zkoušet s Aríškem jsme stihli jen některé prvky ... třeba obíhání na druhou stranu, které doteď ještě neuměl :) Nu směle jsme vyrazili na plac, Aríšek ve výborné náladě, hudba začla hrát a na mě vlítl takový nerv, že jsem v tu ránu zapomněla komplet všechno! Taže hned ze začátku jsem Aríška poslala obíhat na špatnou stranu a tím pádem nám to už nevycházelo ... ale což, opravili jsme si to a vesele tančili dále, pochvala Aríšovi za luxusní klusací slalom, ten se mu fakt povedl a buch ho, opět panička řádila a chytře během opisování čtverce zapomněla, kterou stranu dělala a kterou ne! Takže jsme si udělali takový lehce hybridní čtverec, kdy jsme opsali chůzi doprava dvakrát ... no já jsem koza fakt :) Tak někdy příště ... což už asi bude náročnější i z jinýho hlediska :) :) :)