Dvojzkoušky agility v Hradci Králové

08.03.2014 09:34

Hned další víkend po Hradišťku jsme vyrazili v naší hvězdné sestavě (Bouráček a holčičky z Vrchlabí) ozkoušet agility do Hradce. Nooo, první běh už klasika - hodně řvaní, málo soustředění, tisíc a jedna chyba ... výsledkem zkouška LA1 na VD a 10. místo (z asi 30 jedničkářů). Druhá zkouška sice DIS, ale byla to moje chyba, kdy jsem si Aríška nestáhla a on si radostně namířil do tunelu. Ale z tohoto druhého běhu mám radost, protože ho běžel fakt pěkně, soustředěně, rychle, ani u toho neřval :D :D
Čerťas se jel zase socializovat, potřebuje to jako sůl, protože mi hajzlík jeden maličkej z počátku po všem řve. Po chvilce se otrká a už nic neřeší, krásně cvičí i mezi pejskama a dělá mi pak už jen radost. ale ty příjezdy bývají dost hlasité :D :D :D Taky je tak trošku rasista, protože jiná štěňátka než choďáci ho moc neberou :D Nejspokojenější je se svojí parťačkou Rejlinkou, pak už k životu víc nepotřebuje :D :D :D Celá akce se drobátko protáhla a tak jsme nakonec odjížděli domů hódně pozdě, ale byl to super den!