Hopsání u Dědy Mráze

06.03.2011 15:18

Po téměř roční pauze jsme se zase jednou vypravili na agility závody ... a tentokráte do Hradištka u Sadské na Hopsání u Dědy Mráze, které pískala naše oblíbená rozhodčí Alice. Byl krásný den a počasí vyšlo, ale protože závody byly v hale, občas jsme se klepali zimou. Člověk se pořádně zahřál jen když odběhl parkur :-) Aríšek mile překvapil, nezačumoval se, běžel, reagoval a vnímal ... bohužel panička zklamala. Bych si ruce ulámala nejraději :-) První běh - jumping se Alici móc povedl, takže jsem pokonila co se dalo ... ze začátku jsem nestihla francii a potom se za slalomem neotočila, takže jsem Aríše nenavedla správně na další skočku. Prostě trubka ... výsledek obludný čas, chyba a odmítnutí. Zkouška byla moc pěkná, nic zákeřnýho ani žádné těžké točení ... ale přesto DIS :) Aríš nějak špatně vyměřil skok a skočil přímo do bočnice. Poslední se běželo agility. Snažila jsem se nedělat koniny a až na pár drobností jako například naprosté ztracení se před slalomem mi to i vyšlo. Ale pro změnu se nám nepovedla dálka, kterou Aríš okázale ignoroval a prostě si ji přešel místo skoku :-) Protože jsem se rozhodla pro její opravu, bylo to opět DIS. Taky houpačka nám drobet nevyšla, bo jsme nějak zapomněli počkat než se převrátí :-) Zóny komentovat nebudu bo ty jsme prostě nikdy neměli a samy k nám asi nepřijdou že a o rychlosti taktně pomlčim :-D Přesto se mi fakt líbilo jak Aríšek pracoval, na nás to bylo opravdu krásný :-) Video ze závodů můžete zkouknout tady