KDDF Olomouc

14.05.2017 12:32

A tak jsme se s Čertíčkem odhodlali a vyrazili na naše první dogfrisbee závody až do daleké Olomouce. Ráno jsme samozřejmě zaspali, takže prezenci jsme naprosto nestihli.Naštěstí na plac jsme šli až odpoledne, takže moc nevadilo, že jsme přijeli až v jedenáct :-D Počasí bylo vyloženě aprílové ... chvíli pařák jako blázen, pak dusno, že z člověka lilo aniž se nějak hýbal a nakonec bouřka a deštík a tak pořád dokola. Jen jsem se modlila ať neprší až půjdem na plac my, nechtělo se mi do deště no :-)

A už to tu je, už půjdeme na řadu. Rychle dojít pro Čertíka, protáhnout ho, Adélka hlásí, že potřebuje čurat a Mogina někam stihla zmiznout ... výborně, když už, tak už. Ale všechno zvládáme a za chvilu už jsme nachystaní u placu a hurá na to. První sekvence geniální ... dál jedno velké okno a tak prostě nastupuje naše oblíbená improvizace. Ale jo, Čerťan je fakt šikovnej, jen já su děsný kopyto :-D Teď už jen večerní mini, která mě děsně nebaví, nějak to odhážem a máme pro dnešek splněno. Na spaní kousíček popojedem za kámoškou, spát v autě s Adélkou, když hlásí bouřky se mi moc nechce. Nakonec se tedy žádná bouřka nekonala v noci, ale my si užili sprchu, teplou postel a večerní vínečko ve fajnové společnosti :-)

Ráno se hlásíme v plné polní zpět na hřišti. Pro Adélku si přijede babička, takže máme s pejskama celý den jen pro sebe. Sluníčko se opět snaží a tak se krásně připálím podle tílka, super. Kolem poledne odházíme s Čertíčkem druhé kolo freestylu a máme padla. S výsledkem jsem dneska míň spokojenější jak včera, ale kupodivu bodů máme víc. Nakonec je z toho 11. místo, takže někde kolem půli startovního pole, jsem spokojená. Zbytek dne už strávíme konverzováním v báječné společnosti dalších frisbíčkářů ... jooo byl to pecka víkend, škoda že je těch freestylů za rok tak málo!
Tak ahoj ve Dvoře :-)
Za fotky děkujeme Ivoně Pařízkové, za video Ále :-)