Klubová výstava chodských psů v Hradci Králové

06.10.2012 20:35

Zase jednou hec, po několika letech jsem se přihlásila na klubovku s Aríškem a zároveň i s Tripínem. Moc se mi tam nechtělo, co vám budu nalhávat, Aríše to nebaví, mě taky moc ne ... ale tak jednou jsme se hecli tak prostě pojedem :-) A světe div se, ono z toho bylo ve třídě otevřené, v konkurenci 20 choďáků

VÝBORNĚ 3

Jsem z toho v šoku jako blázen, tak z Aríška nakonec ještě bude výstavák :-)) I když na výstavy jsem názor stále nezměnila, ale tak když není jiná akce, proč ne :-)) Trip si vedl také skvěle a v mezitřídě, v konkurenci 12 psů si vyběhali s paničkou známku výborně !! Pan rozhodčí Hořák byl celkem přísný a sázel VD jen to lupalo, hodně dal na předvedení psa a na pohyb a stavbu. O to větší mám radost jak z posudku Aríška, tak i Tripína.