Krakonošův pohár

21.05.2017 20:29

Kamča pořádala letos snad už čtvrtý ročník DD závodů se speciálem pro choďáčky, takže jsme samozřejmě nesměli chybět. Ráno jsme tedy lehce nestíhali, ale přijeli jsme ještě v rámci možností včas, akademická čtvrthodinka je prostě v toleranci :-) Patrik prý sice komentoval něco jako že všichni vědí na koho se čeká ... ale jsem si naprosto jistá tím, že o nás nemluvil :D Na nás se přece nikdy nečeká!

Jelikož ,,sestavu" na babku už k smrti nenávidím, vytáhli jsme narychlo jednu starší Aríškovu hudbu a to pasáčka krav. Kostým jsem narychlo sbalila z Aríškova horolezce a jelikož toho s Čertíčkem opravdu moc neumíme, vsadili jsme všechny karty na rekvizity. Nu a světe div se, naše ,,sestava" vymyšlená v autě cestou se líbila, jen ty cviky no, otočky a slalom v dnešní době člověka moc neohromí :-D Ale to doladíme časem žejo, dyť nás čeká letní tábor a ták :-D

Výsledkem v kategorii začátečníků brambora ... tedy 4. místo a ve speciálu choďáčků z devíti kousků opět brambora, tedy opět 4. místo. Takže naprostá spokojenost! Jinak jsme si užili pecka den, Kamča zařídila sice lehce větrno, chvílema mi Adélka odvlávala někam do světa, ale sluníčko se snažilo a bylo parádně. Hospoda s výborným jídlem je taky parádní nápad a hlavně dětský hřiště vedle placu na tančení je pro nás momentálně bezkonkurenčně nejlepší! Ale hlavně ... parádní parta lidí! Jak mě DD závody už moc neberou, tak tyhle Kamčiny, kam přijede ta naše VIP elitka, mám fakt ráda, byl to super den :-)
Za fotky děkujeme Kamče