Mistrovství chodských psů v agility v Sezemicích u Pardubic

09.05.2009 11:41

Tak a mistrovství choďáčků je za náma. Ale tedy moc se nedařilo. Aríš byl roztěkanej, samá háravka tam, měla jsem z něj místy dost nervy....jako by úplně zapomněl, co je to poslušnost a co je to agility :-(

Rozhodčím byla Alice Glöcknerová a teda na parkuru nás moc nešetřila...jumping celkem šel, já ale Aríše hned na začátku dost předběhla a nehlídala si ho. Tím pádem mi neskočil skočku a když jsem ho vracela, skočil ji zpátky....takže DIS. Zkouška A1 byla postavená celkem lehce, přišel mi to takový běhavý parkur. O to víc jsem byla naštvaná, když mi Arouš hned po první skočce zdrhl úplně z parkuru.....miluju tolerantní páníčky s háravkama (!) A pak mu úplně přeskočilo a vůbec mě nevnímal, takže jsem ho tam naháněla po celým areálu.....zabít to zvíře. Na radu Alice jsme šli úplně pryč než doskákali ostatní a pak jsem ho trochu podusila poslušností....výsledkem byla doběhnutá trať agility :-) Ale tady bych si zase naplácala já, jelikož jsem tam vyváděla takový koniny, že by úplný začátečník něco takového neudělal (vedla jsem ho blbou rukou, motala se před překážkou, obíhala snad tu nejdelší možnou dráhu....hrůza). Parkur jsme doběhli čistě, zato ale s nehorázným časem, skončili jsme na 21. místě. Ale byl to docela mazec, pro představu se diskla víc jak polovina psů !

Choďáků se tam sešlo 14, což je nádherný číslo :-) My skončili na sedmém místě. I přes některý nervy, to byl podařený den....vidět tolik choďáků provozujících ,,chodské hry" stálo za to :-D Opravdu zážitek :-)

Fotky mám různě postahované od lidiček co fotili a děkujem za ně, jsou tady. Video sestříhané z celého dne, je ale hrozně dlouhé, je zde