Náročný víkend - MR chodských psů v Hodoníně a Freestyle v Praze

15.04.2012 08:44

No jak to popsat ... asi tak, že za víkend jsme v jednom autě, třech lidech, pěti psech, věcech a rekvizitách na tanec ujeli cca 850 km :-) Ale postupně tedy:

PÁTEK:

Vyjíždíme, předpokládaný odjezd nestíhám. Kurňa musíme se vrátit, zapomněla jsem si doma výkoňák :-) V ubytovně domluven příjezd na osmou, to asi nedáváme. Ve Vrchlabí nabíráme posledního účastníka zájezdu - Kamču a jejích milion věcí. Snažíme se poskládat věci do rakve na autě, porovnat v autě těch pět psů a Kamči hrozně praktickou rekvizitu úl. Snaha zavřít rakev se po cca půl hodině zdařila, jestli na nás někdo kouká, musí puknout smíchy :-) Hurá můžeme vyrazit směr Hodonín! Někdo vozí v autě pět psů, někdo zase kočku :-))

Přijíždíme do Hodonína, Kamča stoprocentně poznává ubytovnu, která je ale nakonec ještě o dva kilometry dál. Cca 23.00, přijeli jsme skoro včas :-) Paní nám předává klíče, pokojík je velký asi 3 x 8 m ... ,,a to se sem vejdete" ?? Jasné, v pohodě :-) Vybaleno, nakrmeno, vyvenčeno, může se jít spát ... Bourák a Sajda mají jiný názor, Aríš jim to hlasitě komentuje, bože to bude noc :-)

SOBOTA aneb MR chodských psů v agility :

Po probuzení přecházíme do vedlejšího areálu, kde se koná mistrovství choďáčků. Julka s Bourákem startují poprvé na ofiko závodech, je jim potvrzen ortel medíci a mohou směle odstartovat závodní kariéru. Děsně fouká, takže při stavbě stanu drobet povláváme, ale i to se zvládne. Hlavně že neprší! První běh - agility ... parkur je docela složitý, samé stahování a skočky zezadu. Pro nás, kteří neténují celkem oříšek ... ale tak nějak to doběhnem. Zkouška LA1 je moc pěkná, Aríš se soustředí a pěkně běží, já mám ve vedení dooost mezery, ale Aríšek je celkem přehlíží a ustává a jako jediný běh dne se mi to fakt líbí :-) Máme další výbornou zkoušku. Jumping je děs běs ... opět pro nás celkem oříšek skočky zezadu a k tomu Aríš chytil svoji brblavou ... boha já myslela, že ho zabiju! Stojí, čučí, řve ... nejhorší běh dne !! Video najdete tady.

V součtu choďáčků končíme na krásném šestém místě ze sedmi :-D Ale den jsme si fajnově užili. Mogýsek to vzala socializačně :-) Celý den jen poletovala mezi psy, čím větší lím lepší k provokaci a každou chvíli jsem ji musela někde po areálu shánět, protože ten vystresovaný psík musel prozkoumat každičký roh :-) Myslím, že si to taky užila po svém. Po vyhlášení se nasoučkujeme zpátky do auta, ke všem těm našim věcem přidáme ještě krabici cen, kterou jsem vyfasovala od Lucky na choďácký trek a vyrážíme směr Brno, kde se stavujeme na baštu a pak ještě za Olí, kde si holky koupí bundy :-))) Však času máááme :-D Po cestě do Prahy potkáváme na benzíně Rytmuse, Kamča z toho pomalu omdlévá :-D Já nevím o koho jde, ale zaujmou mě ty jeho kozačky :-)) Do Prahy po notné dávce bloudění dorážíme opět cca ve 23.00, čímž dost vytáčíme majitele penzionu. Teda jako nakonec všechno bylo v pohodě, ale ty telefonáty během cesty nás natolik dostaly, že jsme chtěli radši zůstat spát v autě :-D Stane se no :-))) Zkouším si sestavu na zítra, kterou jsem zhruba vymyslela po cestě z Brna a zkouším si převlek (děkuji ti Juli), jo to nějak dáme :-) Záhadu zmizelé sekané a Kamčiných párků se nám nepodaří vysvětlit. Hurá spát !!!


 

NEDĚLE aneb Freestyle Praha:

Ráno v pět hodin mám chuť zabít jednoho ze psů, z taktnosti nebudu jmenovat :-))) Budík na osm neslyšíme a vstáváme cca v půl deváté. rychle pobalit, nasoučkovat do auta a opět boj s rakví. Sláva odjíždíme! Po příjezdu na závody nás trochu zaskočí taneční plocha, místo opravdu zajímavé :-) A ten smrad ze sušených plic či co to tam dělali taky stál za to :-)) Ale jinak závody pěkně plynou, jde to rychle a sestavy konkurentů jsou kurňa dobré. Trošku začínám zmatkovat, že vlastně nemám sestavu, jen v hlavě pár věcí co chci udělat, jen to nějak poskládat :-)) A už jdem na řadu, Aríšek se nejprve začuchává, ale pak se chytne a už pěkně dělá a vnímá. Ještě že nejde vidět ten zmatek, který mám v hlavě ... dalo by se to popsat ,,ježiš co ještě umíme, co tam mám honem rychle dát za cvik" Nakonec nějak odtančíme a jsem skoro i spokojená jak mi pejsek pracoval. A je z toho 10. místo :-)

Video naší improvizace na taneční ploše je tady

Konečně se balíme a fičíme směr domov. Ještě se tedy stavíme v Bolce na nudle bo hlad už nám kroutí bříška a hurááá domůůů. Byl to náročný, ale opět skvělý víkend s těmi nejlepčejšími lidmi, přístě zas :-) Fotky z celého výletu od nás i různě postahované jsou tady