Náš první long (po Krkonoších)

02.07.2011 20:05

Tak jsme se hecli a zajeli si zkusit long. Měli jsme to v podstatě za rohem, protože se startovalo z Prosečného. Ve čtvrtek večer jsme se odprezentovali, postavili stan, nachystali si věci ke spaní a pak seděli asi do jedné do rána a povídalo se. Musím říct, že trekaři jsou opravdu skvělí lidi, poznala jsem jich jen pár, ale teda všichni do jednoho byli bezvadní. Všichni se tam znali a i já měla ačkoli naprostý nováček, jsem měla pocit, že mezi ně patřím. Atmosféra se popsat nedá, ale chápu proč lidi dogtrekkingu propadají, protože tohle bylo na celé akci asi naprosto uchvacující !

K samotnému longu asi tak ... dalo by se to ujít, ale teda bylo to fest náročný. Zvlášť když člověk furt bloudí a když se konečně dostane na hřebeny a mohl by po nich pár km jít, tak si dobrovolně zase sleze do údolí, aby si to převýšení dal ještě jednou :-D Se mi smáli, že jsme s Aríškem prošli Krkonoše křížem krážem stylem šicího stroje :-D Ale teda musim říct, že ta cesta, kdy jsme se šplhali 4,5 km po sjezdovce nahoru byla moje nejhorší v životě - už i Aríš odmítal jít dál, stáli jsme snad co 10 m a odpočívali a zrovna tak pařilo slunce, že jsem myslela že tu skončíme. Ale díky bohu za gumové medvídky ... švihla jsem batohem do trávy, kochala se všude kolem rostoucími jestřábníky a snědla 2 balíčky gumových medvídků ... pak se to šlo zase o něco líp. Prďáky dolů a nahoru po kamenitých cestičkách mi fakt dávali zabrat na kolena hlavně, zvlášť když to zvíře tahá zásadně z kopce. Naším osudovým se stala cesta sjezdovkou dolů do Strážného, kde nám před nosem prolítla lasička či co to bylo a Aríš se ji rozhodl ulovit ! Kdyby toto někdo vyfotil, má neuvěřitelnou fotku letícího člověka, protože já popolítla alespoň tři metry a dopadla přímo na kolena. No a pravé už to nerozdýchalo. Ač jsem se narvala zázračnýma růžovýma pilulkama, ještě jsme pár km ušli, ale ty kopce dolů po kamení byli fakt s tim kolenem už téměř k pláči. Takže ač nerada, museli jsme to vzdát. Ale nevadí, hlavní je, že jsme si to dokonale užili a že se mi strašně moc líbilo ... a že jsem opravdu magor, ale uvažuju že půjdeme znovu :-D Takže trekařům zdar a díky za ně ;-)
Fotky jsou tady