Podhorský skok a Fitmin cup v České Třebové

28.08.2009 12:14

Po dlouhé době jsme se zase vypravili na nějaké závody. Tentokráte trochu dál, až do České Třebové. Je to asi dvě a půl hodiny cesty, takže jsme se rozhodli vyjet už v pátek večer. Jela s náma i Julka s Nikouškem a Darwinem, takže Feldík opravdu kvílel :-) Ale vešli jsme se tam úplně s přehledem - Nikoušek vepředu s Julkou, vzadu Aríšek a zavazadla a v kufru Darwin a klec pro Nikouška :-) Trocha jsem se bála co ti dva vzadu budou vyvádět, páč se moc nemusí, ale byli úchvatní, když si tam vzájemně dávali pusinky :-) Do Třebové jsme dorazili už za tmy, takže stavět stan byla sranda, ale povedlo se a my mohli jít spát. Aríš byl ale po prochrápané cestě pln energie a tak furt pochodoval a lehal si mi na hlavu a na Julku a podobně...no zabit málo :-)

 

Druhý den byly neoficiální závody, počasí ale tedy nepřálo ani trochu. Celý dopoledne prolilo, všechno a všichni byli mokří....no zážitek. Naštěstí se odpoledne umoudřilo a přestalo pršet. Takže zbylé běhy už jsme běhali bez deště:-) Nu a jak jsme dopadli? Hru jsme běželi rozběh o třetí a čtvrtý místo, ale nezadařilo se nám, takže čtvrtí. Agility teda taky nic moc, ale stačilo to na druhé místo ! Takže máme stříbro :-) Ale říkám, běh radš nevidět...Aríše jsem blbě navedla do tunelu a pak se tam zasekl a prostě tam nechtěl....taky tomu napovídá náš čas něco přes minutu !!! V jumpingu už Aríšek měl svůj obvyklý zásek....čuměl kam mohl jen ne na mě, odbíhal, nebyl soustředěnej.....ale zase mám radost, že se mi podařilo ho na parkuru udržet a doběhnout i když hrozně....lepšíme se :-D Po vyhlášení výsledků jsme nakrmili s Julkou zvěř, dali je odpočívat do odkládaček (teda až na Nikouška, který měl výsostné právo chrnět ve stanu) a zajeli si do pizzerky - mňam mňam :-) V noci jsem si potom už jen převedla Aríše do stanu a šlo se chrnět :-)

 

V neděli byly oficiálky, kde jsme se sice nikde neumístili, ale mám z Aríše radost. Jumping jsme se diskli....blbá díra tunelu (nebyli jsme však jediní, na stejným místě se vydiskala snad půlka závodících), ale celkově běh byl hrůza....francie jsem dělala pozdě, Aríš zase čuměl kde mohl, jen mě jaksi moc neviděl apod., podlízal skočky (od kdy!) .... Zato se zkouškou jsem spokojená. Aríš makal, koukal na mě a nezajímali ho háravky...prostě super. Až teda ty zóny, ale to víme :-(  S jednou chybou jsme zaběhli zkoušku na 8.V

Celkově mám z víkendu v Třebové dobrý pocit. I když Aríš zdaleka neběhal ideálně, ani jednou mi z parkuru nezdrhl, což je pro nás podstatné :-) Video je už hotové, opět děkujeme Julce. Najdete ho zde