Semilský pecen ukázky

19.09.2009 12:28

Zúčastnili jsme se s Aríšem ukázek agility na Semilském pecnu. Mám z něj radost, protože ačkoliv lidí a psů bylo kolem spousta, Aríšek makal, reagoval a celkově mi dělal radost. Takže super :-) Dokonce se musim pochlubit, že i já sama jsem si dělala radost, protože mi šly francie :-D Prostě povedený den :-)

 

Info o Moo :

Mám z ní velikou radost, přestává se bát ruky, při hlazení si to užívá, tatam je ztuhlé celé tělo :-) Venku už krásně reaguje i na zavolání a svoje jméno, za mnou projde i kolem cizího člověka, pokud si jí nevšímá, přijde k němu a očichává si ho. Zatím jsme nebyli v rušnějším prostředí, ale ve společnosti několika lidí už je úplně v pohodě, jen si jí nesmějí všímat. Dneska jsem jí poprvé česala a dávala do kupy, takže jsem trochu zděšená ze stavu její kůže...je to samá lupa, strup a boule. Dále jsem zjistila, že jí chybí přední zoubky nahoře. Nevim jak a proč o ně přišla, špičáky má pěkné, ale řada zubů mezi nimi prostě chybí. A největší šok, co jsem objevila, bylo tetování v uchu ! Tak to vypadá, že máme doma ,,papíráka". Bohužel je dost blbě čitelné a nevim jestli se mi podaří dohledat :-(