Seminář dogfrisbee

27.09.2008 19:49

Nu, zajeli jsme si do Olmíka na seminář dogfrisbee a byla to paráda. Naučili jsme se hrozně moc věcí, pesan zase trochu musel poslouchat na neznámém, ale hrozně rozptylujícím místě..... prostě potřebné pro nás oba. Jinak jsem tedy koukala, co všechno jde s diskem dělat, mám teda co trénovat :-) Já bohužel neměla foťák, nějaké fotky mám tedy alespoň vypůjčené :-) od Evči, která tam vše dokumentovala :-) Popravdě jsem myslela, že při některých hodech se zlomím vejpůl, při jiných že se mi zamotají prsty do sebe atd. Ale stálo to za to, to tedy jo. I to naše super bloudění po Olomouci, kdy už jsem naprosto zoufale myslela, že tam nechám stát auto a pojedu domů vlakem :-))) Samozřejmě jsem si hrozně chytře zapomněla vzít na Lucku číslo, takže jsem neměla ani kam volat. Jen hledat a hledat a hledat.... a vyplatilo se :-) Taky jsme s s Aríšem koupili další dva disky- prý kvalitnější a tak brzo je nezničí (no podám info o tom, jak dopadly za měsíc :-))) ). Takže teď už máme pět disků a můžem pilně trénovat - jupíí. Tož dogfrisbee zdar a sláva :-) Fotky z celého dne tady