Speciální výstava chodských psů a bonitace

15.05.2010 20:36

Víkend jsme strávili poněkud netradičně ... výstavově v Jeseníku. V pátek nás čekala Speciální výstava chodských psů. Popravdě to byl den blbec, nic se nevedlo. Mně nebylo zrovna moc dobře, počasí taky nic moc a Aríš dával okázale najevo, kterak ho tenhle styl trávení volného času opravdu nebere. Dlouhé čekání než se dostaneme do kruhu už tomu jen přisadilo. Takto naštvanýho nebo spíš znechucenýho Aríše jsem asi ještě nezažila. Tomu také odpovídá  výsledek VD (i když na speciálce jsem na V ani nepomýšlela). Aríš nebyl schopný stát chvíli v postoji, uši hodil naštvaně dozadu, ocas nahoru, brblal si pod vousy ... hrůůůůza !!! Posudek: ,,nůžkový skus, znaky světlé, uši dlouhé, daleko od sebe, ocas v pohybu překlápí nad hřbet, srst po línání"

 

Druhého dne jsem se děsila po předchozích zkušenostech jako čert kříže. Čekala nás bonitace !!! Počasí se neumoudřilo, ba právě naopak, takže byla kosa jako blázen a neunikli jsme ani dešti. Kdo se však umoudřil, byl Aríš. Po příjezdu a přejímce jsme šli rovnou na povahy. Míček sice nebyl zajímavější jak okolní fenečky, ale jinak jsem spokojená ... skupinky, psa i zvuk zvládl Aríšek na jedničku :-D Pak se čekalo na změření a posouzení exteriéru. A jelikož Aríš byl tentokrát ve své kůži, dokonce se i hezky předvedl, stál pěkně a dlouho, běžel s radostí, prostě úplně jiný pes proti sobotě :-) Takže od neděle je 

ARGO Z MAJKLOVY ZAHRADY CHOVNÝ !!!!!

Náš bonitační kód je I2, K2, U2, W2, X2/ B2

Fotky tady , děkujeme za ně všem autorům :-)