Víkend mezi choďáčky

26.07.2013 12:18

Hnedle z tábora jsme se sbalili a vyrazili do kempu Slunečnice u Jindřichova Hradce, kde se konala choďácká akce. A zase se debatovalo, a zase se pilo, a zase se spalo pod stanem. Miluju tyhle vícedenní akce mezi pejskaři :-) Jedinou vadou je, že jsem zvyklá spát v klidu, psi mi doma neštěkají. Tudíž jsem za celý víkend strávený mezi hlídacími choďáky naspala asi tři hodiny. Nedělní ráno jsem myslela, že už ani nerozchodím jak jsem byla totálně vyřízená :-D

V sobotu nás čekala speciální výstava chodských psů, kde posuzoval pan Václavík. Kolovala o něm zvěst, že má raději tmavší psy a že výbornou dává velmi sporadicky, takže jsem byla opravdu zvědavá ... a ona si ta držtička moje vyběhala ve třídě otevřené z 12ti psů VÝBORNÝ 4 :-) Mám z toho hrozitánskou radost, protože jsem to na klubovce vůbec nečekala. Jeli jsme tam spíš tak nějak do počtu :-D
Posudek:

,,silná kostra, správný formát, proporcionální hlava, korektní chrup, standartní ucho, výborný hrudník, dolní úhlení, nepatrně rozšířené znaky, vzadu trochu užší pohyb, občas veselejší ocas"


V neděli nás čekala přehlídka plemeníků, kde jsme se po probdělé noci s Aríškem proběhli po place a ukázali všem co jsme zač :-D Následoval velice ozdravující zasloužený chvilkový spánek na dece za stanem a poté volební schůze klubu. V tom šíleném pařáku to bylo dosti vyčerpávající a cesta domů byla opravdu šílená. Ale nelitujeme, že jsme se mezi choďáčky vypravili, bylo to bezva a hrozně ráda jsem zase všechny po dlouhé době viděla :-) Tak zase někdy ahoj :-)))
Fotky (od různých autorů) jsou tady