Vítání jara v Harrachově

17.03.2012 22:49

Byli jsme poproseny, abychom vystoupili na Harrachovské akci Příjezd Krakonoše a ukázali tam, co je to dogdancing. Vystupovali jsme tři týmy ... já s Aríškem, Kamča s Megí a Verča s Maxem. No ... bylo to vtipné :-) Aríška tedy musim moc pochválit, protože mi udělal radost - vnímal, soustředil se, snažil se, prostě šikula. A na to kolik tam bylo lidí, jaký dělali hluk a jak hrozně maličkaté podium bylo, jsem opravdu spokojená. Sobě naopak bych si naliskala a to pořádně :-) Nejen, že jsem totálně zapomněla po čtvrtým cviku co dále dělat, ale byla jsem natolik nervózní, že jsem si nemohla vybavit nic co umíme a sestava tedy vypadala tak jak vypadala :-)) Lidem se snad líbilo, ale já měla drobet jinou představu o tom co předvedem :-)
Video nám natočila Julka, takže brzy bude, ale nevim jestli ho najdu odvahu zveřejnit bo je tam zdokumentovaná moje totální neschopnost :-)
Potom jsme si ještě udělali kraťoučkou procházku po Rokytnici, Julka fotila a tak můžete shlídnout její fotky