Aríškova svíčka navždy zhasla! :-(

16.04.2016 21:34

Smutný, hrozně smutný čas nám nastal :-( Aríšek nás navždy opustil ... náhle, nečekaně a tak moc rychle! Ač to člověk s přibývajícími léty svého chlupatého parťáka musí čekat, přesto na to není nikdy připraven a vždy to bolí, hrozně moc bolí!  Zvlášť když to je z minuty na minutu :-( Aríšek byl můj velký učitel, můj první psí parťák, který mě přivedl ke psím sportům, který mi dal několik báječných přátel, který mi dal devět let svého života! Byl u všech mých velkých okamžiků v životě, vždy mi stál věrně po boku a vždy byl připraven se po hlavě vrhnout do dalšího bláznovství, které jsem si usmyslela. Až dnes poprvé mě zradil, dnes poprvé opustil místo po mém boku, místo u mých nohou a vydal se na dalekou cestu za duhový most! To místo zůstalo prázdné a to bolí, moc bolí :-(
ARÍŠKU NIKDY NA TEBE NEDOKÁŽU ZAPOMENOUT!!!