Intenzivka agility a běžky

21.02.2015 14:38

V pátek jel Aríšek na výlet do Liberce a dali si s Julkou noční intenzivku agility, za což Julce moc děkuji, bude z toho video, tak uvidíme jak jim to spolu šlo. Prý to měli jako přípravu na závody, tak jsem na ně příští týden opravdu zvědavá :-)
A zatímco v sobotu Aríšek odpočíval po náročné noci, vydali jsme se s Čerťasem na běžky, počasí bylo prostě neodolatelné! Původní záměr dojet z Pasek na Hvězdu a zpátky, tedy cca 5 km se lehce vymknul kontrole a nakonec jsme cestou necestou skončili v Kořenově nad hotelem Na Vyhlídce :-) To je tak, když se člověk chce vyhnout davům na značce a odbočí do lesa s tím, že to tam přece zná! Lehce jsem nechápala, kde jsme se to vyloupli, můj orientační smysl je opravdu exkluzivní! Nu což, sluníčko nám k tomu svítilo, tak jsme si holt k té Hvězdě dojeli z opačné strany :-) Když jsem se pak naloďovala do auta, místo pěti jsme měli v nohách necelých dvanáct km, ale komu by to vadilo, den to byl parádní. Fotky bohužel žádné nemám, protože na těch pár kilometrů se mi nechtěl tahat foťák, krom pár drobných na polívku jsem s sebou neměla vůbec nic :D