Jarní závody agility

24.04.2010 16:37

Ačkoliv mi nebylo den předtím zrovna dobře, stejně jsme se nakonec vydali do Jičína na naše první letošní závody agility. V autě se s náma svezla ještě Káča s Badýskem a Žanet s Winduškou, takže nás byla kopa :-) Z běhů jsem ale dost zklamaná ... první dva běhy jsem Aríškovi zmrvila já, ten poslední už nechtěl vůbec běhat a vnímat :-( Jump ještě nebyl tak hroznej, ale žádná sláva (14. místo) ... pomalé, pozdní nebo špatné otočky, obrovské oblouky. Za zkoušku LA1 bych si nejraději vyliskala bo to byla jedna velká hrůza (DIS) a agility už jsme nefungovali ani jeden (DIS). Aríš měl před startem trošku výměnu názorů s pesanem co startoval po nás a začínali jsme hooodně roztěkaně.... nezůstal mi odložení, nereagoval na povely, začumíval se... prostě starý známý Aríš. Jinak po zimní odmlce kondička téměř nulová, takže jsem měla co dělat, abych parkur vůbec doběhla :-( Asi to bude chtít začít trénovat. Za video těchto hrůzných běhů děkujeme Káče, najdete ho tady