Klubová výstava chodských psů

19.04.2014 21:32

V Hradci se konala klubovka choďáčků, tak jsme tam nemohli chybět :-) Čertík jel na svou první výstavu a tluču hlavou o zeď, že jsem ho tam přihlásila! Koza jsem prostě. Asi jsem si myslela, že štěňátka se posuzují opatrně a šetrně no, už takovou chybu znovu neudělám. Pejsky posuzoval pan Kukla a moc se s tím nemazal. Čerťas je cíťa, k cizím lidem se nehrne jako Aríš a z nových situací je nejistý a dle toho reaguje.... takže to dopadlo tak, že jsem se přímo v kruhu s panem rozhočím pohádala, protože mi vadil jeho přístup k malému štěněti. Čerťa po něm dokonce i vyjel, fakt ošklivě a zbytek dne mi proštěkal na chlapy :-( Super zážitek z první výstavy! 
Skončili jsme druzí ze dvou se známkou velmi nadějní
Posudek: 4,5 měsíční pes, dobrého formátu, správně se vyvíjející, dobrá barva, ještě nehmatná obě varlata, je potřeba pracovat na povaze, náznaky agresivity


Aríšek už jako ostřílený mazák pana rozhodčího ustál v pohodě ač jeho hrabání se v tlamě psům jsem špatně rozdýchávala já. Mohu říct, že na pana Kuklu jsme jeli poprvé a naposledy, nevyhovuje mi. Brouček můj se předváděl krásně, ačkoliv v té obrovské konkurenci jsme se v kruhu ani nehli. Když jsme se chtěli s Aríškem pořádně rozběhnout, bylo nám řečeno, že nemáme předbíhat, že stačí ten pohyb tak symbolicky a tak jsme to odpochodovali krokem. Říkám, pan rozhodčí nám nesedí :-D Aríšek si odnesl ale pěkný posudek a známku výborný.
Posudek: 7letý pes, dobrého formátu, hlavy, hřbetu, zádi i hrudi, dobrý posun obou párů končetin, správná struktura srsti, o něco bohatší znaky na hlavě,výborně předveden

Jinak to byl moc pěkný den, užili jsme si ho báječně mezi spoustou kamarádů a přátel :-) Domů jsme odjížděli totálně zničení, ale naprosto spokojení. Výstavy se zúčastnil také ,,náš" Tripík (Hopper Vita canina) a odnesl si také známku výborný! Ba co víc, o den později byl Tripík uchovněn s krásným výsledkem a bez ztráty kytičky na povaze !!! Moooc mu a paničce gratulujeme a přejeme jim nějakou pěknou nevěstinku :-)