Svod chodských psů v Hradci Králové

18.10.2014 09:57

 

Ani se mi nechce věřit, že už má Čerťas věk na svod, ale je to tak ... tudíž jsme se vypravili do Hradce mezi bandu zhruba stejně starých výrostků se nechat osvodovat. Cestou jsme nabrali ještě Julku a protože času jsme měli ještě dostatek stavili jsme se i na snídani :D Čerťas se dokonale mezi bandou podobně starých výlupků dokonale bavil a nechápu proč mi nikdo nevěřil, že mezi psy přijde poměrně často, když je to takové klidnější zvířátko :D :D :D
Zvládli jsme jak měření, tak s přimhouřením očí i prohlídku zubů, zvládli jsme docela i běh na vodítku no a i ten postoj tam chvilkama na pár mikrosetin byl ...výsledkem je osvodovaný Čertíček s kódem, který mi udělal radost, čekala jsem ho delší :-) Paní Soldánové se Čerchmánek líbil a moc jí mrzelo, že chovní nebudem, mě zase udivilo, že je to takový trpaslík :D Takže svodový kód:

A2, I1, K3, W2, Y9 (výška - standart malý 52 cm, nasazení uší - šířeji nesené, barva očí - světle hnědé, pigment znaků - středně syté, monorchismus)

Užili jsme si bezva den, potkali hromadu známých a kamarádů (a to jak já, tak Čerchmánek) a večer se domů vrátili docela vyřízení ... ale už se zase těšíme na další choďáckou akci :-)

Čerťas, Rejlla a Carrie po osmi měsících :-)

Čerťas a sestřička Cammi